Lediga jobb Brilliant Future AB i Stockholm

Se alla lediga jobb från Brilliant Future AB i Stockholm. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Stockholm som finns inom det yrket.

Brilliants tekniska kundsupport söker stjärntillskott

Det här är Brilliant ???? Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med över 20-års erfarenhet och ca. 75 anställda förser vi kunder i över 50 länder med viktiga och insikter kring människor som utgör deras affär. Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi är ett SaaS-bolag mitt uppe i en spännande tillväxtresa och tjänste... Visa mer
Det här är Brilliant ????

Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med över 20-års erfarenhet och ca. 75 anställda förser vi kunder i över 50 länder med viktiga och insikter kring människor som utgör deras affär.

Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi är ett SaaS-bolag mitt uppe i en spännande tillväxtresa och tjänsten är en gyllene möjlighet för rätt person. Bolaget är sedan 2021 noterat på Nasdaq First North.

Välmående, utveckling och engagemang är kärnan i allt vi gör. Det smittar såklart av sig i vår vardag. Vi "Brillianter" är ett bra gäng som bryr oss om varandra och som trivs i en varm miljö med högt tempo. I takt med att bolaget växer utmanas vi att växa och arbeta med ständig förbättring, vi får stor möjlighet att vara med och påverka och vi får stor frihet att styra över vårt eget arbete.

Vi växer och stärker vårt supportteam

Brinner du för teknik och support? Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad, prestigelös, en teamplayer och riktigt serviceminded - då söker vi dig!

Hos oss får du möjlighet att fördjupa din tekniska kompetens i vår mångsidiga undersökningsplattform där organisationer kan mäta allt från kundens upplevelse i realtid till kundlojalitet och medarbetarengagemang. Du hjälper våra kunder med de frågeställningar de har, högt som lågt samtidigt som du också stöttar kollegor som sitter i andra kunddialoger.

Du tycker att det är viktigt med ordning och struktur, samtidigt som du också ska kunna vara spontan och snabbt tänka nytt när det krävs.

Rollen är perfekt för dig som vill arbeta i gränslandet mellan verksamhet och tech och tycker om att hjälpa andra!

Din roll kommer att innefatta arbetsuppgifter så som:

- hantera tekniska frågor och utmaningar
- planera, lösa och återkoppla i mindre såväl som mer komplexa ärenden
- rapportera buggar samt bidra med utvecklingsförslag
- effektivisering av arbetsprocesser/rutiner

För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är;

- noggrann och proaktiv
- lösningsorienterad och serviceminded
- en teamplayer och kan hantera komplexa arbetsuppgifter
- en god kommunikatör, både i tal och skrift på såväl svenska som engelska
- väl bevandrad i Officepaketet

Hos oss får du möjlighet att:

- vara en del av ett bolag med stort tillväxt-driv
- dagligen arbeta i en unik SaaS plattform under ständig utveckling
- agera expert och rådgivare, internt såväl som externt

- vara en del av och arbeta tillsammans med ett skarpt team, med hög kompetens och som har väldigt kul ihop

Känner du att du skulle kunna trivas och vilja utvecklas tillsammans med oss? Vi ser fram emot att höra av dig redan idag! ????????

Team Brilliant Visa mindre

Technical Project Manager - vikariat

Det här är Brilliant ???? Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med över 20-års erfarenhet och ca. 75 anställda förser vi kunder i över 50 länder med viktiga och agerbara insikter kring människor som utgör deras affär. Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi är ett SaaS-bolag mitt uppe i en spännande tillväxtresa oc... Visa mer
Det här är Brilliant ????

Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med över 20-års erfarenhet och ca. 75 anställda förser vi kunder i över 50 länder med viktiga och agerbara insikter kring människor som utgör deras affär.

Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi är ett SaaS-bolag mitt uppe i en spännande tillväxtresa och tjänsten är en gyllene möjlighet för rätt person. Bolaget är sedan 2021 noterat på Nasdaq First North.

Välmående, utveckling och engagemang är kärnan i allt vi gör. Det smittar såklart av sig i vår vardag. Vi "Brillianter" är ett bra gäng som bryr oss om varandra och som trivs i en varm miljö med högt tempo. I takt med att bolaget växer utmanas vi att växa och arbeta med ständig förbättring, vi får stor möjlighet att vara med och påverka och vi får stor frihet att styra över vårt eget arbete.

Rollen som Technical Project Manager

Som Technical Project Manager kommer du att, tillsammans med dina kollegor, och i samarbete med kund, ta fram smarta och effektiva tekniska lösningar inför, under och efter genomförandet av kundens mätningar.

Det innebär bland annat att du har en stor uppgift i att supporta våra kunder, du kommer att ha Excel som din bästa vän och det är därför en stor fördel om du har avancerade kunskaper inom det. Tillsammans med teamet kommer du att arbeta med allt från planering och uppstart tillsammans med kunden till det förbättringsarbete som följer efter Brilliants kund- och medarbetarundersökningar.

Du kommer att få arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Brilliant erbjuder dig möjligheten att utvecklas och få prova på nya spännande arbetsuppgifter samt vara en del av vår utvecklingsresa där innovation, framåtlutning och digitalisering är ledord.

Dina styrkor och passion

Du har några års erfarenhet från IT-branschen och/eller relevant utbildning och gillar kombinationen att jobba med teknik + människa och trivs med att ha kontakt med kunder. Vi känner stor tillit till våra medarbetare och du får ta många egna initiativ, hitta nya tekniska lösningar, tänka logiskt och analytiskt för att lösa utmaningar både självständigt och i team. Här är du dock aldrig ensam, vi ser efter varandra och du är i ett sammanhang med andra skarpa kollegor med spetskompetens.

Kunskaper och erfarenheter för att lyckas i rollen

- du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
- du har goda eller avancerade kunskaper inom Excel (och Office365 i övrigt)
- det är meriterande med erfarenhet från arbete med personalhanteringssystem så som Workday, SAP, PeopleSoft eller dylikt.

- kompetens inom webb, teknisk projektledning är meriterande

Rollen är ett föräldravikariat med start snarast eller enligt överenskommelse. Vikariatet sträcker sig till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning.

Team Brilliant ?

Våra medarbetare är det mest värdefulla vi har. Det är de som skapar och levererar agerbara insikter till organisationer världen över. Vi är en mix av systemvetare, beteendevetare, analytiker, marknadsförare, ingenjörer och ledare som alla har en sak gemensam. Vi drivs av att hjälpa andra. Vi hjälper kunder och vi hjälper varandra. Vi är vänliga och generösa och förstår på djupet värdet av människor i alla organisationer.

Du kommer vara en del av ett härligt gäng som alltid ställer upp för varandra i ett bolag där välmående medarbetare är i fokus. Och vi var först ut med slopad karensdag!

Vi ser fram emot att höra av dig redan idag!????????

Team Brilliant Visa mindre

Account Manager

Ansök    Nov 9    Brilliant Future AB    Systemsäljare
Det här är Brilliant ???? Välkommen till Brilliant - ett SaaS-bolag mitt i en spännande tillväxtresa. Vi erbjuder en av marknadens ledande plattformar för kund- och medarbetarupplevelser - vi undersöker, analyserar och omvandlar kund- & medarbetardata till insikter. Med över 20-års erfarenhet och 70 anställda förser vi kunder i 50 länder med agerbara insikter kring människor som utgör deras affär - med syfte att skapa långsiktigt hållbara individer och or... Visa mer
Det här är Brilliant ????

Välkommen till Brilliant - ett SaaS-bolag mitt i en spännande tillväxtresa. Vi erbjuder en av marknadens ledande plattformar för kund- och medarbetarupplevelser - vi undersöker, analyserar och omvandlar kund- & medarbetardata till insikter. Med över 20-års erfarenhet och 70 anställda förser vi kunder i 50 länder med agerbara insikter kring människor som utgör deras affär - med syfte att skapa långsiktigt hållbara individer och organisationer.

Om Account Manager-rollen:

Har du en sisådär 3-5 års säljerfarenhet från ett av alla härliga SaaS-bolag? Är du den där flexibla, följsamma och förtroendeingivande karaktären i mötet med beslutsfattare på ledningsgruppsnivå? Känner du ett pirr av välbehag när ett samtal halkar in på ämnen som API'er, SSO och kanske organisationsträd? Får du din omgivning att lyssna intresserat när du pratar om hur ett gott ledarskap påverkar en organisation?

Och sist, men inte minst; Vill du arbeta i ett bolag där laget går före jaget? Där ett ”god morgon” verkligen betyder något. Där du kan förvänta dig (men också förväntas) att uppbackning, support och en klapp på axeln kommer lika naturligt från VD som dina teammedlemmar. Ja men vad 17, då är du ju en perfect match hos oss på Brilliant ????

Rollens ansvarsområden i stort

Som Account Manager hos oss på Brilliant kommer du spela en viktig roll i laget som ansvarar för att hjälpa våra kunder att gå från good to Brilliant i sin medarbetarupplevelse. Det innebär att ditt huvudansvar kommer vara att driva affärsprocesser med företag som får något drömskt i blicken när du beskriver storheten med Brilliants metod för att skapa framgångsrika och lönsamma företag.

Självklart ingår det i ditt ansvar att bidra med en kundupplevelse i världsklass. Du kommer även ha ansvaret för att skapa nya affärsmöjligheter med företag som får något drömskt i blicken när du beskriver storheten med Brilliants metod för att skapa framgångsrika och lönsamma företag.

Till din hjälp kommer du att ha ett gäng "marketing-ninjas" som jobbar stenhårt för att förse säljorganisationen med finfina s samt annat systemstöd som hjälper till att hitta egna leads. Till detta har du såklart din egen lead-radar påslagen hela tiden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Identifiera nya affärsmöjligheter för att expandera kundbas och försäljning

- Bygga starka kundrelationer

- Sätta upp och exekvera på kundplaner

- Delta på utvalda event och mässor

- Nära samarbete med andra avdelningar för att säkerställa hög kundnöjdhet

Kompetenskrav

- 3-5 års erfarenhet av B2B-försäljning från SaaS-bolag

- Erfarenhet av försäljning upp till C-level

- Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift

- God kunskap i Excel

- Erfarenhet av att arbeta strukturerat i CRM-system, gärna Hubspot

- Erfarenhet från att arbeta med medarbetarunderökningar är starkt meriterande

Personliga egenskaper

- Du har en högt utvecklad förmåga till självledarskap

- Du är kreativ och flexibel vilket ofta hjälper dig att hitta lösningar på olika utmaningar

- Du brinner på riktigt för att göra affärer

- Du har uthålligheten och tålamodet som krävs för att skapa nya affärsmöjligheter

- Du har förmågan att växla mellan att vara en doer ”här och nu” och planera strategiskt för att skapa bästa möjliga förutsättning för gott resultat på lång sikt

- Du klarar av att anpassa dig till olika situationer och utmaningar som kan uppstå i vardagen

- Du har förmågan att verka i en miljö där alla svar inte alltid finns serverade

- Du har en mycket hög förmåga till samarbete

Brilliant Life ??

Du kommer att vara en värdefull medlem i vårt fantastiska team, där vi alltid ställer upp för varandra och skapar en positiv arbetsmiljö. Vår resa är bara i sin linda och du kommer att vara med på en spännande tillväxtresa där möjligheterna är oändliga.

Vi sätter våra medarbetares välmående i fokus och ser till att du får de resurser och stöd du behöver för att blomstra och växa i din roll.

Med ett starkt varumärke och etablerade kundrelationer kommer du att vara en del av en framgångsrik organisation som ger dig möjlighet att arbeta nära våra kunder och få strategisk insikt i deras verksamhet.

Vi har nytt och himla fint kontor på Drottninggatan, bara ett hundratal meter från Sergels-Torg, dit vi gärna ser att du kommer in tre dagar i veckan.

Känner du att du skulle kunna trivas och vilja utvecklas tillsammans med oss? Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Delivery Account Manager med fokus på customer success

Vi söker dig som motiveras av att driva en positiv effekt hos dina kunder vad gäller kundlojalitet, användningsgrad samt ökad affärsnytta av Brilliants produkter. Du drivs av att utveckla Brilliants affär hos varje kund och sporras av att nå uppsatta mål tillsammans med andra. Du ser processer och struktur som en förutsättning för att kunna vara flexibel när så krävs. Genom att skapa och leverera insikter som påverkar både människor och affärer hjälper vi... Visa mer
Vi söker dig som motiveras av att driva en positiv effekt hos dina kunder vad gäller kundlojalitet, användningsgrad samt ökad affärsnytta av Brilliants produkter. Du drivs av att utveckla Brilliants affär hos varje kund och sporras av att nå uppsatta mål tillsammans med andra. Du ser processer och struktur som en förutsättning för att kunna vara flexibel när så krävs.

Genom att skapa och leverera insikter som påverkar både människor och affärer hjälper vi organisationer att fatta bättre beslut och att agera smartare. Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi drivs av att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi gör detta genom kund- och medarbetarmätningar och genom konsulting kopplad till våra digitala produkter.

Brilliant Life ??

- Du kommer att vara en del av ett härligt gäng som har kul på jobbet och alltid ställer upp för varandra
- Ett utmanande och intressant arbete med kompetenta kollegor i ett starkt kunskapsföretag
- Du är med på en stark tillväxtresa som bara har börjat
- Vår produkt finns idag i 60 länder och på 40 språk
- Välmående och engagerade medarbetare med fokus på att lyckas tillsammans


Om rollen

Tack vare våra engagerade Delivery Account Managers är våra kunder väl omhändertagna under sin tid med oss. Våra Delivery Account Managers ansvarar för kundresan i sin helhet och för att få affären att växa. Det innebär till exempel projektplanering, utbildning i verktyg och arbetssätt, budget och uppföljning av projektleverans, merförsäljning och förlängning av avtal. Internt jobbar du nära kollegor som teamar upp med dig i leveransen. Hos kunden har du oftast kontakt med en HR-chef, kundservicechef eller marknadschef.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ansvar för försäljningsbudget för ett urval av Brilliants kunder, vilket består av förlängning av abonnemang, merförsäljning av nya abonnemang och professional services tjänster.
- Ansvar för att proaktivt driva customer success arbetet hos befintlig kundbas för att driva kundnöjdhet, användningsgrad och öka kundens faktiska och upplevda värde av våra tjänster
- Ansvar för nya kunders onboarding i Brilliants samtliga system. Projektplanering, design av frågebatteri, utbildning i verktyg och arbetssätt
- Resultatgenomgång baserat på plattformens data (ej analys)
- Proaktiva avstämningar med kund för att säkerställa önskad effekt och rådgivning om mål och möjliga tilläggsaktiviteter. Kontaktperson för kund samt samlad punkt internt för leveransrelaterade frågor
- Främja ett tvärfunktionellt arbetssätt, genom smidiga överlämningar mellan projektteam
- Nyttja digitala uppföljningsverktyg, för att på ett smart sätt arbeta proaktivt och systematiskt med sina tilldelade kunder
- Aktivt bidra med och dela med sig av sin kompetens till teamet och övriga kollegor inom Brilliant


Personliga egenskaper

- Gott affärsmannaskap, business minded
- Relationsbyggare
- Förtroendeingivande med högt kundfokus
- Samarbetsförmåga
- Processorienterat och strukturerat arbetssätt
- Engagerande och kan motivera till utveckling och förändring
- Konsultativ och rådgivande


Kompetenskrav

- Högskoleutbildning inom företagsekonomi, marknadsföring alt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av kundnära arbete och relationsdriven försäljning
- Ha förutsättningar att lära sig hela Brilliants erbjudande
- Språk: svenska och engelska, flytande i tal och skrift
- Behärskar MS Office
- Meriterande med erfarenhet av Start deliver, Lime


Tidigare erfarenheter

- Kund och/eller medarbetarmätningar
- HR-arbete
- Ledande position inom kundservice/kundsupport
- Projektledning
- Försäljning och att skapa goda kundrelationer


Det här är Brilliant ????

Våra medarbetare är det mest värdefulla vi har. Det är de som skapar och levererar agerbara insikter till organisationer världen över. Vi är en mix av systemvetare, beteendevetare, analytiker, marknadsförare, ingenjörer och ledare som alla har en sak gemensam. Vi drivs av att hjälpa andra. Vi hjälper kunder och vi hjälper varandra. Vi är vänliga och generösa och förstår på djupet värdet av människor i alla organisationer.

Känner du att du skulle kunna trivas och vilja utvecklas tillsammans med oss? Vi ser fram emot att höra av dig!

Team Brilliant

Omfattning: Heltid Start: Omgående Placering: Stockholm Visa mindre

Engineering Manager

Ansök    Maj 29    Brilliant Future AB    IT-strateg
Utvecklingsteamen på Brilliant växer och i takt med denna uppskalning söker vi nu en Engineering Manager för att stötta teamen att kontinuerligt utvecklas och växa, samtidigt som de löser komplexa problem för att leverera värde till en framgångsrik produkt. Genom att skapa och leverera insikter som påverkar både människor och affärer hjälper vi organisationer världen över att fatta bättre beslut och agera smartare. Vi älskar att se framgång genom engagera... Visa mer
Utvecklingsteamen på Brilliant växer och i takt med denna uppskalning söker vi nu en Engineering Manager för att stötta teamen att kontinuerligt utvecklas och växa, samtidigt som de löser komplexa problem för att leverera värde till en framgångsrik produkt.

Genom att skapa och leverera insikter som påverkar både människor och affärer hjälper vi organisationer världen över att fatta bättre beslut och agera smartare. Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! ??????

Rollen

I rollen som Engineering Manager på Brilliant har du en nyckelroll där du leder utvecklingsavdelningen och samarbetar tätt med produktägare. Utvecklingsavdelningen består av tvärfunktionella och autonoma team där du supportar teamen genom att se till att de har rätt förutsättningar för att kunna utveckla en framgångsrik produkt på ett effektivt och hållbart sätt. Det innefattar allt ifrån våra utvecklingsverktyg, arbetssätt och kulturen i teamet.

Du kommer att bidra med ????

- Coachande ledarskap för att inspirera, leda, utveckla och växa högpresterande team
- Arbeta nära utvecklingsteamen för att coacha och guida dem i sitt arbete
- Hjälpa teamen att kontinuerligt utveckla sitt arbetssätt inom agila metoder


- Säkerställa snabb leverans av tekniska lösningar för att möta verksamhetens behov
- Samarbeta med produktägare för att stödja utvecklingen mot produktvisionen
- Stödja dina medarbetare genom coachning, mentorskap och även skapa möjligheter för dem att växa i sin yrkesroll
- Rekrytera nya talanger till teamen
- Samarbeta med andra ledare på Brilliant för att tillsammans bygga ett långsiktigt coachande ledarskap


- Främja en kultur av förtroende, ansvar, ägarskap och hållbarhet

Vem är du? ????

Då rollen innefattar personalansvar se vi även att du har förmåga att leda personal och skapa förutsättningar för självständighet och initiativtagande hos medarbetare. Du kommer även att vara behjälplig vid att attrahera, rekrytera och onboarda nya kollegor till teamet, men också medverka till att våra befintliga stjärnor når ännu högre höjder!

Som person är du en god förebild och har förmågan att skapa ett positivt arbetsklimat. Du är prestigelös och har lätt för att kommunicera och samarbeta med såväl kollegor som chefer inom andra funktioner för att bidra till hela Brillliant.

Dig vi söker: ????

- Är en erfaren ledare av utvecklingsteam
- Har coachat inom agila metoder
- Är duktig på att engagera, inspirera och kommunicera
- Har erfarenhet av systemutveckling
- Är en förebild när det gäller att hjälpa andra att utvecklas


- Är bra på att skapa en trivsam, utvecklande och rolig arbetsmiljö
- Litar på andra och ger ansvar


Det här är Brilliant ????

På Brilliant är vi ett härligt gäng som ser efter varandra och som trivs i en varm miljö med högt tempo. Vi har en väldigt bra stämning i teamet och är hjälpsamma, öppna för nya idéer och delar med oss av våra utmaningar och framgångar. Vi får också stor möjlighet att vara med och påverka och frihet att själv styra över vårt arbete. Det är ett glatt gäng som på ett bra sätt kombinerar att vara professionell med att ha kul på jobbet!

Känner du att du skulle kunna trivas och vilja utvecklas tillsammans med oss? Vi ser fram emot att höra av dig! ????????

Team Brilliant Visa mindre