Lediga jobb Joyweek AB i Stockholm

Se alla lediga jobb från Joyweek AB i Stockholm. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Stockholm som finns inom det yrket.

Sommarjobb - Receptionist i Stockholm

Ansök    Apr 23    Joyweek AB    Kontorsreceptionist
Letar du efter ett givande sommarjobb i Stockholm? Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad individ som vill jobba somreceptionist under sommarmånaderna. Vi är även intresserade av att erbjuda möjligheten till extrajobb även före och/eller efter sommarperioden, om så önskas. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ansvara för post och leveranser Hjälpa till med administrativa uppgi... Visa mer
Letar du efter ett givande sommarjobb i Stockholm? Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad individ som vill jobba somreceptionist under sommarmånaderna. Vi är även intresserade av att erbjuda möjligheten till extrajobb även före och/eller efter sommarperioden, om så önskas.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och assistera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för post och leveranser
Hjälpa till med administrativa uppgifter vid behov
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Beställa luncher, fika, frukost

Dina kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook)
Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsform: Heltid 4/7-9/8.Möjlighet till extrajobb även innan och efter om så önskas
Arbetstider: 8-17
Startdatum: 4/7 (kan bli tidigare om extrajobb önskas)
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på olika företag i Stockholmsområdet

Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Visa mindre

Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag

Ansök    Maj 23    Joyweek AB    Receptionist, telefonist
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt. Om företaget: Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fung... Visa mer
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt.
Om företaget:
Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.
Vi söker:
En energisk, serviceinriktad och nyfiken receptionist som kan vara det första intrycket för vårt företag och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för våra besökare och kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt för Arrow i Stockholm och förväntas hantera flera uppgifter samtidigt, prioritera rätt och vara lösningsorienterad.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och registrera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar ochupprätthållaordning och reda
Ansvara för post och budhantering
Fungera som värdinna för kurser och tester
Ge administrativt stöd åt VD:n
Delta i eventplanering och genomförande
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Hantera felanmälningar
Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
Beställa luncher, fika, frukost
Hantera enklare fakturering
Ta hand om telefonväxeln

Dina kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook)
Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbeteär mediterande men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: 8-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Omgående
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Arbetsplats: Kronborgsgränd 7, 164 46 Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Visa mindre

Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag

Ansök    Maj 23    Joyweek AB    Kontorsreceptionist
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt. Om företaget: Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fung... Visa mer
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt.
Om företaget:
Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.
Vi söker:
En energisk, serviceinriktad och nyfiken receptionist som kan vara det första intrycket för vårt företag och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för våra besökare och kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt för Arrow i Stockholm och förväntas hantera flera uppgifter samtidigt, prioritera rätt och vara lösningsorienterad.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och registrera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar och upprätthålla ordning och reda
Ansvara för post och budhantering
Fungera som värdinna för kurser och tester
Ge administrativt stöd åt VD:n
Delta i eventplanering och genomförande
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Hantera felanmälningar
Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
Beställa luncher, fika, frukost
Hantera enklare fakturering
Ta hand om telefonväxeln

Dina kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook)
Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är mediterande men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: 8-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Omgående
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Arbetsplats: Kronborgsgränd 7, 164 46 Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Visa mindre

Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag

Ansök    Apr 3    Joyweek AB    Receptionist, telefonist
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt. Om företaget: Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fung... Visa mer
Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt.
Om företaget:
Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.
Vi söker:
En energisk, serviceinriktad och nyfiken receptionist som kan vara det första intrycket för vårt företag och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för våra besökare och kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt för Arrow i Stockholm och förväntas hantera flera uppgifter samtidigt, prioritera rätt och vara lösningsorienterad.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och registrera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar ochupprätthållaordning och reda
Ansvara för post och budhantering
Fungera som värdinna för kurser och tester
Ge administrativt stöd åt VD:n
Delta i eventplanering och genomförande
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Hantera felanmälningar
Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
Beställa luncher, fika, frukost
Hantera enklare fakturering
Ta hand om telefonväxeln

Dina kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt under tryck
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program, inklusive Word, Excel, Teams och Outlook
Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
Erfarenhet av kundservice eller receptionistroll är en fördel men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: 8-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: Omgående
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Arbetsplats: Kronborgsgränd 7, 164 46 Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Besök www.joyweek.com för mer information. Visa mindre